سایز شلوار جین مردانه را چگونه انتخاب کنم؟

سایز شلوار جین مردانه را چگونه انتخاب کنم؟

سایز شلوار جین مردانه را چگونه انتخاب کنم؟

پیدا کردن شلوار جین مناسب برای هر فردی حتی اگر اندازه‌های خود را هم بداند، ممکن‌ است با چالش‌هایی همراه باشد. اما با اندازه گیری دقیق دور کمر، سایز باسن و درزها می‌توان جین مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمود. خصوصا برای خرید شلوار جین مردانه به صورت اینترنتی این اندازه‌ها بسیار کاربردی هستند. در ادامه این نوشته از وطن پوشاک نیز به بررسی سایز شلوار جین مردانه می‌پردازیم و راهنمای دقیقی از اندازه گیری ارائه می‌کنیم. همچنین می توانید برای خرید راحت شلوار، راهنمای خرید شلوار جین را مطالعه کنید.

شلوار جین، پوشاک پرطرفدار دوران

شلوار جین، یکی از پرفروش‌ترین انواع پوشاک در سراسر جهان است. شلوار جین از جنس دنیم است که از پنبه و پلی‌استر تهیه می‌شود و به دلیل قابلیت انعطاف‌پذیری و مقاومت بالای خود، محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. همچنین شلوار جین در انواع و اقسام اندازه و طرح‌ها تولید می‌شود و به راحتی با پوشیدن متناسب با سلیقه‌ی هر فرد است. با این حال سایز شلوار جین مردانه نیز به مولفه‌های بسیاری وابسته است که تاثیر عمیق بر نوع پوشش فرد و امضای شخصی او در مد خواهد داشت. به همین دلیل تولیدی شلوار جین، سایزهای استانداردی را ارائه می‌کند. برای این کار از الگوهای قالب‌گیری استفاده می‌شود که برای هر سایز شلوار جین متفاوت است. سپس پارچه دنیم برای قالب‌گیری برش داده می‌شود و با استفاده از ماشین دوخت، قطعات مختلف شلوار جین به هم دوخته می‌شوند.

مطالب مرتبط: ست کردن پیراهن با شلوار جین

خرید شلوار جین مردانه مناسب

برای خرید شلوار جین مردانه خوب، باید به اندازه،سایز شلوار جین مردانه و انتخاب مدل مناسب توجه کنید. با توجه به انواع شلوار جین مختلف و سلیقه شخصی خود، باید شلوار جینی را انتخاب کنید که به شما بیشترین راحتی را بدهد و همچنین با سلیقه و استایلتان هماهنگ باشد. برای خرید شلوار جین مردانه خوب، بهتر است از کیفیت پارچه و دوخت آن اطمینان حاصل کنید.

سایز شلوار جین مردانه را چگونه انتخاب کنم؟

انتخاب صحیح سایز شلوار جین علاوه بر راحتی و آسایش در استفاده، به ظاهر شما نیز جذابیت و زیبایی می‌بخشد. برای انتخاب سایز شلوار جین مردانه، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

اندازه‌گیری درز

درز در حقیقت طول یا مسافتی است که از قسمت بالای شلوار جین تا مچ پا اندازه گرفته می‌شود. برای این کار یک متر با اندازه مناسب انتخاب کنید و از کمر تا مچ پا را به دقت اندازه گیری کنید. در این حالت می‌توانید مشخص کنید بلندی شلوار چقدر باید باشد. در نهایت با توجه به جدول خرید اینترنتی می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

سایز شلوار جین مردانه و اندازه دور کمر

برای این کار باید از یک متر دقیق یا نوار اندازه گیری استفاده کنید. باید برای این کار هم دور کمر را اندازه بگیرید و هم بخشی از پهلو که بیشترین انحنا را دارد. کامل دور کمر را با متر بگیرید و سپس اندازه را بخوانید.

سایز شلوار جین مردانه

سایز باسن

یکی دیگر از اندازه های مهم برای انتخاب شلوار جین، سایز باسن است. برای این کار باید متر را دور انحنای باسن خود محکم کنید و به هیچ عنوان هم فشاری وارد نکنید. باید متر از همه طرف به طور مساوی و دقیق دور باسن پیچیده باشد. حالا وقت آن شده تا اندازه را ببینید و یادداشت کنید.

مطالب مرتبط: شلوار جین را با چه کفشی ست کنیم؟

توصیه سایز

در بعضی از فروشگاه‌ها، برچسب سایز روی شلوار جین قرار دارد و در آن توصیه سایز برای اندازه‌های مختلف ارایه می‌شود. در این صورت، بهتر است سایز مورد نظر را بررسی این گزینه ها انتخاب کنید.

تجربه خرید شخصی

اگر قبلاً از یک برند خاصی استفاده کرده‌اید و با سایز آن آشنایی دارید، می‌توانید به سایز قبلی خود از آن برند رجوع کنید. در این حالت برای انتخاب سایز شلوار جین مردانه به مشکلی برخورد نمی‌کنید.  تناسب شکل بدن

برای افرادی که شکل بدن متفاوتی دارند، بهتر است به تناسب شکل بدن خود توجه کنند. برای مثال، اگر شکل بدن شما مستطیلی است، بهتر است سایزی را انتخاب کنید که از منطقه کمر تنگ‌تر و از قسمت ران و وسط بازتر باشد.

با توجه به توضیحات داده شده و  استفاده از راهکارهای فوق، می‌توانید به راحتی سایز مناسب شلوار جین مردانه خود را انتخاب کنید.

سایز شلوار جین مردانه را چگونه انتخاب کنم؟

سخن آخر

انتخاب سایز شلوار جین مردانه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای انتخاب سایز مناسب، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. بهتر است با توجه به نکات فوق و با توجه به سلیقه شخصی خود، سایز مناسب را انتخاب کنید. انتخاب بهترین سایز علاوه بر آسودگی در حرکت و استفاده، به جذابیت ظاهری هم کمک زیادی می‌کند و می‌تواند استایلی مرتب برای شما ایجاد کند. اگر به دنبال بهترین تولیدی شلوار جین برای خرید هستید، کافیست با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =

Call Now Button