تولیدی شلوار اسلش مردانه

لینک کانال تلگرامی جهت دیدن تمامیه مدلها :

شماره تماس و پیام رسان تلگرام و سروش و ایتا و واتساپ جهت دیدن تمامیه مدلها شلوار جین :

۰۹۱۰۴۶۳۳۱۰۴


۰۲۱۵۶۰۹۹۱۷۵

آدرس خرید حضوری : تهران – بازاربزرگ ۱۵ خرداد – سرای ملی – سرای پارسیان- جنب پاساژ تندس – پاساژ قدس – طبقه زیر زمین پلاک ۳

نمونه کار های تولید شده تولیدی شلوار اسلش

تولیدی شلوار اسلش

شلوار اسلش شش جیب کج

235,000 تومان

تولیدی شلوار اسلش

شلوار اسلش دو خط

حراج!

تولیدی شلوار اسلش

شلوار اسلش مردانه

155,000 تومان

تولیدی شلوار اسلش

شلوار اسلش جیب دار

59,200 تومان

تولیدی و پخش جین

ارسال به تمام نقاط کشور

امکان ثبت سفارش بصورت آنلاین

کیفیت تضمینی و مطمعن

در صورتی که از طرفداران لباس های راحت برای استفاده روزمره هستید، شلوارهای اسلش بهترین انتخاب برای شما می باشد. این لباس در سال های اخیر به بازار آمده و پس از ورود به بازار، نظر بسیاری از جوانان و نوجوانان را به خود جلب کرده که می توان دلیل آن را بر الگوی ویژه دوخت نسبت داد. تولیدی شلوار اسلش این امکان را فراهم کرده که مشتریان این پوشاک از بهترین کیفیت در پارچه و دوخت بهره مند شوند.

 

شلوار اسلش چیست؟

 

شاید برخی از افراد آشنایی کاملی با این نوع شلوار نداشته باشند. در این بخش از مطلب قصد داریم تا تعریفی از این نوع شلوار داشته باشیم. این نوع شلوارها، راحتی بوده و در پایین مچ پا کش و گت قرار گرفته و فاق بلند و گشادی دارد. این شلوار برای استفاده روزمره و حتی برای ورزش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این جنس این نوع شلوار ها بسیار سبک بوده و این امر موجب شده تا بسیاری از افراد با این شلوار در خیابان ظاهر شوند.

آشنایی با ویژگی های شلوار اسلش

همانطور که گفته شد؛ جنس این نوع شلوار بسیار سبک و راحت بوده که نظر بسیاری از افراد را جلب می کند. این نوع شلوار در انواع مختلفی تولید شده که معمولا دور کمر و مچ پای آن ها کش دوخته شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های آن، توانایی هماهنگ شدن با سایر لباس ها را داشته که گزینه ی مناسبی برای استفاده روزمره می باشد.

نحوه ست کردن شلوار اسلش با سایر لباس ها

افرادی که علاقه به پوشیدن لباس های اسپرت و غیررسمی دارند بهتر است ابتدا با نحوه ست کردن آن با سایر لباس ها آشنا شوند. در ادامه با نحوه هماهنگ کردن شلوار اسلش با انواع مختلف آشنا می شوید.

  • شلوار اسلش و هودی

هودی یا همان سویشرت کلاه دار به همراه شلوار اسلش ایده بسیار خوبی می باشد. با این تیپ می توانید در مکان های عمومی و ورزشی حاضر شوید و شیک به نظر برسید.

  • شلوار اسلش با کت جین

یکی از بهترین لباس ها در میان جوانان، کت های جین می باشد. این کت ها با شلوار اسلش بسیار هماهنگ بوده و برای افراد اسپورت پوش نیز مناسب می باشد.

  • شلوار اسلش با تیشرت

این ترکیب یکی از بهترین ها در دنیای اسلش بوده که می توان با هر رنگ و ترکیب استفاده نمود. شلوار اسلش با تیشرت برای بسیاری از جوانان مورد پسند می باشد.

تولیدی شلوار اسلش

شلوارهای اسلش در تولیدی پوشاک وطن با بهترین کیفیت پارچه و دوخت تولید و به بازار عرضه می شود. این شلوارها برای راحتی افراد تولید شده و در نتیجه باید از جنس و کیفیت بسیار بالایی بهره مند باشند. همچنین باید جنس پارچه به گونه ایی باشد که برای افراد حساسیتی ایجاد نکند. این امر در تولیدی شلوارهای اسلش برای راحتی و حفظ سلامت مشتریان عزیز رعایت می شود.

خرید شلوار اسلش

در صورتی که قصد خرید شلوارهای اسلش به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت را دارید می توانید از طریق همین وبسایت یا با شماره تماس هایی که در این وبسایت قرار گرفته است، اقدام کنید. بی شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین شلوارها در این تولیدی به فروش می رسد که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

 

یکی از تولیدات مردانه که در دو نوع مردانه و زنانه تولید می شود شلوار اسلش می باشد. قصد داریم تا در مقاله پیش رو از وطن پوشاک توصیحاتی در مورد تولیدی شلوار اسلش مردانه بدهیم.

پارچه مخصوص شلوار اسلش

پارچه مخصوص شلوار اسلش (Slouchy pants) معمولاً از مواد نرم و راحتی مانند پنبه، پلی استر، ریون، چرم مصنوعی و نخ طبیعی تهیه می‌شود. این نوع شلوارها با الگوهای مختلفی در بازار موجود هستند و همچنین می‌توانند با طرح‌های مختلفی نیز تولید شوند.

پارچه‌های پنبه‌ای بافت چاپی و یا پارچه‌های حریری بافت چاپی برای شلوار اسلش نیز بسیار محبوب هستند. پس می توان در  تولیدی شلوار اسلش مردانه از آنها استفاده کرد.

پارچه‌های دیگری مانند پلی استر و الیاف مصنوعی نیز می‌توانند برای تولید شلوار اسلش استفاده شوند. برای تولید شلوار اسلش با طرح‌هایی خاص مانند الگوهای چاپی، پارچه‌هایی با بافت خاص و نرم، پارچه‌های ویسکوز و چرم مصنوعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نحوه تولید شلوار اسلش مردانه

تولید شلوار، در تولیدی شلوار اسلش مردانه همانند سایر شلوارها، با استفاده از مواد اولیه مانند پارچه، دکمه، زیپ و پارچه آستر آغاز می‌شود.

برای تولید شلوار اسلش مردانه، معمولاً از پارچه‌های نرم و راحتی مانند پنبه، پلی استر و چرم مصنوعی استفاده می‌شود.

ابتدا پارچه‌ها با دقت برش داده می‌شوند و سپس با استفاده از ماشین‌آلات دوخت، به صورت شلوار در می‌آیند. بعد از دوخت شلوار، دکمه و زیپ بر روی شلوار نصب می‌شوند و در نهایت، شلوار با ماشین‌آلات اصلاح و تمیزکاری می‌شود تا به شکل نهایی خود برسد.

در تولید شلوار اسلش مردانه، طرح و الگوی شلوار نیز بسیار مهم است. این شلوارها باید به خوبی برای بدن تهیه شوند و در عین حال به خریداران راحتی حرکت را ارائه دهند. برای این منظور، الگوهایی با برش‌های مختلف و با نظر به ذوق مشتریان، تولید می‌شوند.

همانطور که قبلاً گفته شد، پارچه‌های مختلفی برای تولید شلوار اسلش مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های نرم و راحتی مانند پنبه و پلی استر معمولاً در تولیدی شلوار اسلش مردانه استفاده می‌شوند. همچنین، پارچه‌هایی با بافت خاص و نرم مانند پارچه‌های حریری و ویسکوز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای شلوار اسلش مردانه با طرح‌های خاص نیز می‌توان از پارچه‌های چاپی و نقش‌دار استفاده کرد.

مزیت خرید شلوار اسلش مردانه از تولیدی

خرید شلوار اسلش مردانه از تولیدی دارای مزایای بسیاری زیادی می باشد که به برخی از مهمترین این موارد خواهیم پرداخت:

طراحی مدرن و خاص در تولیدی 

تولیدی شلوار اسلش مردانه با کمک از طراحان گام بزرگی برای خرید ایجاد می کند. شلوار با طراحی مدرن و جذابی ساخته می‌شود و می‌تواند به راحتی با پوشیدن تی‌شرت یا هودی کامل شود. همچنین، شلوار اسلش مردانه با طراحی مناسب و بسته شدن با بند یا زیپ، به راحتی قابل تنظیم است.

قابل استفاده در فعالیت‌های ورزشی

شلوار اسلش مردانه از تولیدی برای فعالیت‌های ورزشی نیز بسیار مناسب است. زیرا پارچه آن از جنس نرم و راحت است و به راحتی قابل حرکت است.

دوام و ماندگاری شلوارهای تولیدی

شلوار اسلش مردانه از پارچه‌های با کیفیت و مرغوب ساخته می‌شود که باعث می‌شود که این شلوار دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که از تولیدی شلوار اسلش مردانه، لباسی خریداری شود، می‌توانید از قیمت مناسب و تخفیف‌های مختلف بهره‌مند شوید.

متناسب با سلیقه‌های مختلف

شلوار اسلش مردانه از تولیدی  با طراحی و رنگ‌بندی‌های متنوعی ساخته می‌شود که باعث می‌شود متناسب با سلیقه‌های مختلف باشد. بنابراین، می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود شلوار اسلش مردانه ‌ای را انتخاب کنید که بهترین حس و تجربه را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت خرید شلوار اسلش از تولیدی

قیمت خرید از تولیدی شلوار اسلش مردانه می‌تواند متفاوت باشد و بسته به برند، کیفیت پارچه، طراحی و محل تولید متغیر است. در کل، قیمت این نوع شلوار. باتوجه به کیفیت پارچه ونوع تولید و برند متفاوت می‌باشد. همچنین، خرید این شلوار از تولیدی‌های معتبر و با سابقه می‌تواند به کیفیت و دوام این محصول اضافه کند و در نتیجه، از نظر اقتصادی نیز می‌تواند بهترین گزینه باشد.

سخن آخر

تولیدی شلوار اسلش مردانه با ارائه بهترین کیفیت پارچه و دوخت تمیز، می تواند گزینه مناسبی برای خرید شلوار باشد‌. پوشاک وطن به عنوان تولیدی تیشرت مردانه، تولیدی شلوار جین و….  نیز با بالاترین کیفیت انواع شلوار، تی شرت و … را با بهترین قیمت برای شما ارائه می کند.

امتیاز دهی
Call Now Button