انواع پیراهن مردانه که باید در کمد داشته باشید

انواع پیراهن مردانه که باید در کمد داشته باشید

ورود به دنیای مد و استایل آقایان با انواع پیراهن مردانه، مانند سفری هیجان انگیز و پر از کشف‌های خاص است‌. انتخاب لباس‌های مناسب و جذاب همیشه یکی از مهم‌ترین چالس‌ها برای هر مردی بوده است. در این دنیای گسترده از طرح، پارچه و مدل، پیدا کردن یک پیراهن که مدرن و دارای سبک باشد کمی سخت است‌. به همین دلیل در ادامه این نوشته از وب سایت تولیدی پوشاک وطن به بررسی انواع پیراهن مردانه که باید در کمد داشته باشید می‌پردازیم.

برای مشاهده نمونه کار تولیدی تیشرت مردانه کلیک کنید.

پیراهن مردانه، انتخابی برای زندگی شیک

قطعا برای داشتن کمدی جذاب، خرید عمده پیراهن جعبه ای کارساز نیست. شما باید انواع پیراهن مردانه را بشناسید تا بتوانید آن را در مدل روزمره خود استفاده کنید و به جذابیت ظاهری خود بیفزایید‌. پیراهن لباسی جادویی و جذاب است که می‌تواند شما را به طور کامل تغییر دهد. از جشن‌ها و مراسم مهم گرفته تا محل کار و قرارهای رمانتیک. با این حال داشتن یک راهنمای جامع می‌تواند شما را برای شناخت و خرید انواع پیراهن مردانه که باید در کمد داشته باشید راهنمایی کند. در ادامه با ما همراه شوید تا به دنیای پیراهن‌های مردانه وارد شویم.

مطالب مرتبط: ست کردن پیراهن با شلوار جین

پیراهن آکسفورد یقه دار

آیا می‌خواهید لباسی کلاسیک و متناسب با همه پوشش‌ها داشته باشید؟! اگر جوابتان مثبت است، پیراهن آکسفورد یقه دار بهترین گزینه می‌باشد. این مدل پیراهن مردانه نسبت به باقی مدل‌ها پارچه‌ای ضخیم تر دارد. در عین حال با یقه‌های دارای لبه کوتاه و دکمه‌هایی روی یقه می‌توان جذابیت آن را بهتر دید. اجازه دهید بگویم یکی از امواع پیراهن مردانه که باید حتما در کمد خود داشته باشید، آکسفورد جذاب است!

جین، یکی از انواع پیراهن مردانه جذاب

پیراهن جین به دلیل سادگی و چشم‌نوازی در طراحی‌ها، همیشه به عنوان انتخاب‌های پرطرفدار شناخته می‌شود. این مدل پیراهن‌های مخصوص آقایان، ترکیبی از کلاسیک و مدرنیته هستند که اجازه می‌دهند در همه محیط‌ها از آنها استفاده کنید. اگر استایلی متفاوت و خاص می‌خواهید جین، انتخابی هوشمندانه است. نکته جالب تر اینکه می‌توانید با جین ترکیب‌های رنگی مختلفی بسازید و از رنگ‌های متنوع برای داشتن استایلی تازه و جذاب استفاده کنید. پیراهن جین با این مزیت‌ها و طراحی و تنوع بالا همراه با استحکام زیاد، یکی از لباس‌هایی است که باید در کمد هر مردی باشد.

انواع پیراهن مردانه کلاسیک آستین کوتاه

شیک و رسمی بودن در محل کار یا مناسبت‌های ویژه برای‌تان مهم است؟! اگر جواب مثبتی می‌دهید پیراهن کلاسیک آستین کوتاه گزینه ای بی نظیر است. این مدل پیراهن‌ها با طراحی جذاب و جزئیات دلنشین شما را به شخصی متفاوت و خاص تبدیل می‌کنند. این پیراهن ها هم ظاهری شیک دارند و هم برای هوای گرم خصوصا تابستان انتخاب مناسبی هستند. شما به راحتی می‌توانید این ندل ها را با شلوار کتان یا کت تک ست کنید تا استایلی کژوال برای خود بسازید.

پیراهن پشم یا فلانل

در تولیدی پیراهن جعبه ای می‌توان انواع پیراهن نردانه را دید. یکی از آنها، پیراهن پشم یا فلانل است. اگر می‌خواهید در هوای سرد یا زمستانی شیک به نظر برسید، این مدل گزینه‌ای بسیار خاص است. ترکیب این پیراهن مردانه با شلوار جین، استایلی متفاوت و زیبا برای شما ایجاد می‌کند.

انواع پیراهن مردانه اورشرت

اورشرت یا بالاپوش، پیراهنی برای همه فصول و سبک‌ها است. این گزینه جذاب را حتی می‌توان برای پوشیدن روی تی‌شرت هم انتخاب کرد. در واقع می‌توان این مدل را به عنوان یک کت سبک پوشید. ایم لباس چندکاره می‌تواند لایه‌های مختلف استایل را در فصول مختلف سال به همراه داشته باشد. فکر کنید یک اورشرت آبی رنگ با تی‌شرت سفید همراه با جین و بوت مردانه چه ترکیب زیبایی می‌سازد. یک استایل کژوال و بی نظیر که جذابیت ظاهری شما را صد چندان می‌کند.

مطالب مرتبط: خرید عمده پیراهن جعبه ای ارزان

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه

زمانی که برای خرید از تولیدی پیراهن جعبه ای یا بوتیک‌ها اقدام می‌کنید، بهتر است به موارد مهمی توجه داشته باشید‌. می‌دانیم که انواع پیراهن مردانه برای خرید وجود دارند اما انتخابی مناسب همراه با کیفیت کار است که می‌تواند استایل شما را تکمیل تر کند. به همین دلیل بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • طراحی پیراهن
  • استفاده از پارچه و مواد اولیه با کیفیت
  • برش پارچه
  • دوخت تمیز و با کیفیت
  • آسترکاری صحیح
  • اکسسوری‌های مناسب طرح

اگر حتی قصد خرید پیراهن جعبه ای در مدل های مختلف دارید باید به این موارد توجه زیادی کنید. چرا که کیفیت محصول در کنار تنوع آن می‌تواند گزینه ای مناسب برای استایل آقایان باشد.

سخن آخر

انواع پیراهن مردانه که باید در کمد هر مردی باشد، با تنوع بسیار در این نوشته از وطن پوشاک بررسی شد. پیراهن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و با استفاده از پارچه‌های گوناگونی تولید می‌شوند. اما کیفیت نیز در این مورد حرف اول را می‌زند. برای اطلاع از کیفیت و خرید لباس مناسب بهتر است با کارشناسان ما در وطن پوشاک همراه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button